Daisypath Anniversary tickers

Friday 23 March 2012

perjalananku~

assalamualaikum..

hai..semalam saya dengar radio then tibe-tibe terdengar lagu nie dari ramli sarip,terus cari kat youtube..sayu je lagu ni.cer tengok-cer tengok.hehe



Dalam perjalanan ini 
yang masih aku ingati 
pada warna-warna keindahan 
pada garis waktu 
yang entah bila penghujungnya 

Dalam perjalanan ini 
yang banyak bersimpang-simpang 
tapi aku masih mengerti 
tentang nostalgia semalam 
sewaktu bersama denganmu 
yang banyak memberi ilham 
akan erti kehadiran 

Dalam perjalanan itu 
cuma tinggal memori indah 
bersama kenangan-kenangan manis 
dan seandainya 
perjalanan itu sampai di sini 
aku utuskan sebaris puisi syahdu 

Ribuan kemaafan aku bermohon 
tentang bicara semalam 
yang mungkin menyakitkan 
di luar kehendakku 

... ..dalam perjalanan kita 
yang tiada titik-titik kepastian 
semoga... . 
akan terus memberi sinar 
untuk secebis kebahagiaan... 



best kan?


k la....see u later~

مع السلامة~

2 comments: