Daisypath Anniversary tickers

Sunday 13 May 2012

fakta-fakta yang anda perlu tahu~

Assalamualaikum..

Tahukah anda?saya nak share sikit pasal fakta-fakta yang perlu kita tahu..walaupun ade fakta yang korang dah tau.saya tak kire..huahua.. jom cekidauttt!

1- Lidah adalah otot yang terkuat dalam badan kita.

lidah baby comel ni pon kuat=)





2-Headphone yang dipakai selama satu jam dapat menstimulasikan perkembangan bakteria dalam telinga sebanyak 700 kali ganda.,menstimulasikan tu faham ape?aish korang ni.saya lagi tak tahu saya kurang pasti jerrrrr..hehe

headphone or earphone






3- Orang kidal akan menggunakan tangan kanannya untuk menggaru dan orang yang menggunakan tangan kanan pula adalah sebaliknya.

jangan tanya saya man kidal mengaru camne,saya hanya mengagumi rambut beliau,eh?



4- Wanita kurang tersedu berbanding lelaki.

5- Bulu hidung akan memanjang sehingga 2 meter jika dibiarkan sehingga anda tua.hahaha

6- Kebanyakan orang akan ketawa sebanyak 13kali sehari. saya rasa saya lebih!

7- Masa yang diperlukan oleh manusia untuk melelapkan mata ketika mula tidur adalah 7 minit secara purata.

8- Cuba anda ukur panjang kaki anda pada pagi dan pada sebelah petang. Kaki anda akan panjang sehingga 5-10% pada sebelah petang. yeke?nak try lah

9- Mulut paling kotor (bakteria) adalah mulut kucing dan tempat kedua adalah mulut manusia.

10- Setiap manusia pasti tidak akan dapat menjilat sikunya sendiri kecuali yang mempunyai kelebihan istimewa. mesti korang try kan?haha sebab saya dah try.meme x bulih. =)


budak ni sedang mencuba menjilat sikunya..susah kan?


tu je~assalamualaikum..peace yawwww!

مع السلامة

No comments:

Post a Comment